photosbyemma

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 31 juli 2012 18:44

Seriöst,hittat en väldigt bra blogg! Gud asså..



Tryck på bilden för att komma in på bloggen!


:)




Av Emma - 29 juli 2012 21:21

 


gå in på http://henrikbarry.se för att veta mer!

Skulle vara sjukt kul att vinna,Barry är gryyM!

-

Av Emma - 29 juli 2012 13:21

Längtar till ridskolan börjar,fett tråkigt att skolan börjar samtidigt med dock >(

Men nu i sommar får jag nöja mig med att rida Mellis vilket faktiskt är väldigt kul! 


 


Snart ska jag ut och fota,så jävla sugen så det finns inte!!

Men bilderna kmr iaf upp lite senare ikväll på bloggen,om ni vill se dem:)

 


Nej men nu ska jag dra ut,ses!

Av Emma - 29 juli 2012 11:14

 

Var på Hööks igår och köpte detta:)


Av Emma - 27 juli 2012 15:25

 


Detta älskar jag.

Rida ut barbacka i repgrimma en varm dag,så skönt!

Inte tänka på om man har trampet rätt i stigbyglarna eller om hästen går fint i form.

Jag ska säga,ibland skiter jag fullständigt i det,lixom WHO CARES känner jag ibland.

Jo,på bilden kände jag så. 

Förstår ju att trampet är viktigt osvosv.... men därför är det gött att slippa tänka på sånt ibland!

Detta ska jag börja göra oftare har jag bestämt!

Av Emma - 27 juli 2012 15:14

 

(Tryck på bilderna för att komma in på bloggen)

Så grymma dem är,ni måste seriöst kolla bloggen om ni inte redan gör det! :)


 

Nellies blogg,tror alla redan följer den :)

Hon är grym och såå inspererande! 


 

Ponnysanning,skvallerblogg inom ridsport! 

Läser ni inte redan den så borde ni börja göra det!


 


Tinkerbellas blogg,följde den hela tiden förr men inte lika mycket längre,ja vad ska jag säga?

Följ den! :)


 

Hannahs blogg,jätterolig och tkr ni borde följa den!




Av Emma - 27 juli 2012 15:08

Hej kompisar!

Varm dag idag.. oc igår... och i förgår...

Var på Börjes i Tingsryd igår och köpte mig en ny säkerhetsväst & ett par ridskor :)

Trodde Hästffären skulle va betydligt större så blev lite besviken men gillar mina köp.

Idag har vi grillat och jag har mest chillat,like everyday..

Men ska va med Maja imån,vi ska kanske till Hööks :)

 

Men nu ska jag nog snart gå ut i solen och sola,hejdå! :)

 

Av Emma - 24 juli 2012 00:39

Åh,har inte bloggat på några dagar,har bara inte hunnit. Jag har ju varit hos Moa och sånt....

Hoppas ni saknat mig! :'D

Yepp.

Va i stallet med Maja idag,gjorde inget intressant,red Bosse och lite sånt :)

Imån ska jag slappa,städa rum osvosv.. och typ få lite motion!

Antar att det var allt för mig,vi ses! ♥


 

Saknar denna fina killen grymt ♥ 

/Emma


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards